Life begins at the end of your comfort zone - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Merel & Mara - WaarBenJij.nu Life begins at the end of your comfort zone - Reisverslag uit Utrecht, Nederland van Merel & Mara - WaarBenJij.nu

Life begins at the end of your comfort zone

Blijf op de hoogte en volg Merel & Mara

26 Januari 2015 | Nederland, Utrecht

Tweeënhalf jaar geleden besloten wij het te gaan doen, een droom die voor ons allebei groot is: backpackend Azië door.
In die tweeënhalf jaar zijn een hoop plannen gesmeed, gewijzigd, uitgesteld, vastgesteld en weer gewijzigd. Het begin van onze reis lag tenslotte nog zo ver bij ons vandaan. Maar ondanks alle voorbereidingen van de afgelopen maanden, staat deze lang geplande reis toch "ineens" onverwachts snel voor de deur. Voordat we het onszelf goed en wel beseften, passeerden we de tweeënhalve maand, tweeënhalve week en nu..

Nu hebben we nog amper tweeënhalve dag tot ons vertrek. Het is besef is er nog maar half, maar het aftellen is nu echt begonnen. Gauw nog even een etentje hier en een afspraakje daar en tussendoor lijstjes afwerken, even langs Meditel of de GGD, de laatste spulletjes aanschaffen, voorzichtig beginnen met inpakken, omgaan met de zenuwen en de stress.

Je verkijkt je er dus nog lelijk op; het treffen van alle voorbereidingen voor een reis van drieënhalve maand. Maar nu inmiddels alle voorbereidingen zo goed als zijn getroffen, kunnen we met zekerheid zeggen dat we klaar zijn voor nieuwe avonturen en onvergetelijke ervaringen. Het is tijd om onze voetstappen op Aziatische bodem te zetten! Natuurlijk neemt de spanning toe en zien we op tegen het afscheid, maar het is zo ver, we kunnen niet meer wachten!

Lieve thuisblijvers, familie, vrienden, lezers, wij gaan jullie ontzettend missen (en dikke kans andersom ook), maar ook onwijs genieten. Wij hopen dat jullie een beetje met ons mee kunnen genieten door middel van onze reisverslagen.

Liefs,

Merel & Mara

• 26 Januari 2015 - 11:03

Marvin:

Heeel heel heeeel veel plezier dames! Jullie gaan een fantastische ervaring tegemoet! Ik weet zeker dat het een geweldige reis gaat worden die jullie nooit meer zullen vergeten! Ik zal met veel aandacht, nieuwsgierigheid en jaloezie jullie verhalen gaan volgen! Dikke kus!

• 26 Januari 2015 - 12:25

Mieke Böhmer:

Nou Merel en Mara heel veel plezier, geluk en gezelligheid samen, maar doe heel voorzichtig. groetjes van mij.
    Ik ga je verslag volgen.

Mieke

• 26 Januari 2015 - 12:29

Moniquer:

Lieve Mara

Wij wensen jou heel veel plezier. Veel avontuur, het ontdekken van nieuwe dingen en vooral het genieten van jullie droom trip.

Kijk goed uit, en pas goed op elkaar.

Dikke kus vanuit Amersfoort

• 26 Januari 2015 - 14:34

Marleen:

Gaaf Mara en Merel! Veel plezier, Azië is super gaaf!Geniet ervan!
    Heb kort geleden zelf een maand gereisd door Maleisië, Thailand en Singapore, dus als je nog tips nodig hebt voor die landen Facebook me gerust ;)

• 26 Januari 2015 - 18:21

Rens:

Wat gaaf! Geniet enorm!!! Pas op jezelf en elkaar. Ik blijf je volgen.

• 26 Januari 2015 - 18:23

Ben:

Super gaaf! Ben zo jaloers! Ga lekker genieten van elk moment, zwaar verdiend! Have fun!

• 26 Januari 2015 - 19:44

Yvonne:

Lieve Merel en Mara,

Ik wens jullie een onwijs gave super reis toe!!
    Heel veel plezier en het lijkt me fantastisch om middels deze site een beetje jullie reis mee te beleven!! Ik zie uit naar de berichten!!

Groetjes, Yvonne

• 27 Januari 2015 - 11:08

Arco:

Lieve, lieve, lieve, Mara en Merel

Heel veel plezier met het najagen van jullie droom reis!
    En ik hoop dat al jullie dromen in het wonderbaarlijke Azië uitkomen!
    Ik ga zeker jullie blog volgen! Al zal ik ook veel horen via de app of FaceTime Mara

Heel veel plezier en let op elkaar!

En tot over 3,5 maandjes!

• 27 Januari 2015 - 17:30

Yolanda:

Lieve schatten, nog een nachtje slapen en dan is het eindelijk zover. Geniet van al het moois!! Ik ga jullie natuurlijk volgen. En kan op deze manier jullie reis een beetje meebeleven. Xxxx

• 28 Januari 2015 - 00:44

Mandy: